"The cats eat the fish."

Překlad:Kočky jedí ryby.

December 24, 2014

19 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


M4ndarr

"jí" jako jedí jde také


Nemesis_NaR

Bohužel nikoliv. Jediná spisovná varianta je "jedí", "jí" je hovorové a je to, jako kdybych já jako brnák trval na tom, že má být uznaná šalina, protože tramvaj přece nikdy neřeknu.


wenison22

bazírujete na nesmyslech, v čechách odjakživa zvířata žerou


Nemesis_NaR

"Žerou" by zde narozdíl od "oni jí" uznané být mělo. Poprosím nahlásit přes "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/5096886


PeterRoni

Prečo je tam prosím vás the fish keď ide o ryby a nie rybu? Ďakujem


Hela456590

Protože ty konkrétní ryby..


Foxova

I think this translation option should be added, unless I'm missing something? "Ty kocky žere tu rybu"


kacenka9

You are not missing everything, but unfortunately, neither do we. Ty kočky žerou tu rybu" is one of the available options and have been for a long time. Sadly the system has issues lately evaluating answers, especially when you use the mobile app vs. web browser.


DadikCZ

A zase.... Ty kočky jedí ty ryby... Kdybych to napsal do cvičení bez členů je to chyba.... Tak sem blázen či co?


Dobrden2

Když mám vypnutý mikrofon, je to, jako bych to měl správně!


Nemesis_NaR

Moc nerozumím poznámce, každopádně mikrofon jde v nastavení vypnout, pokud jsi zrovna někce na cestě nebo pokud ti přijde, že mikforonová cvičení fungují špatně. A na některých zařízeních opravdu fungují dost mizerně.


ZojaAjozSchiller

proc nemhou kocky jist vice ryb, kdyz je tam vice kocek? V jinem cviceni, snad mnozna cisla, byla stejna veta a preklad do cestiny byl stejny , jako ten muj a to je, ze kocky jedi ryby. Tak nechapu, proc moje odpoved byla spatna. Mela jsem snad nekde pravopisnou chybu? The cats eat the fish. Napsala jsem, ze Kocky jedi ryby, ale bylo to spatne, protoze spravna odpoved mela byt, Kocky jedi rybu.


kacenka9

Mohou. I hlavni preklad je RYBY. Fish ma nepravidelne mnozne cislo a fish je ryba i ryby


milka1280

Napsala jse:"Ty kočky jedí rybu".Proč je to špatně


ZdekaSchoo

Správně je ryby

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.