"The skirts"

Переклад:Ці спідниці

December 24, 2014

12 коментарів


Aleskert

Чому "Спідниці" невірно? В українській мові немає норми "Ці спідниці"


Hariachka

"Ці спідниці" - класичне словосполучення з вказівним займенником. Чим не норма? :)

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, THE girl reads – ЦЯ дівчина читає.


Aleskert

Я уже зрозумів :) дякую :)


Mr_TIGER1

Ці спідниці


RusslanMikhyeyev

дякую за пояснення


Chaban888

Чому спідниці невірно?


deodatus_sh

Хмм.. чому не 'This skirts'?


OlyaMalynovska

THIS вживається лише в однині і перекладається як ЦЕЙ, ЦЯ або ЦЕ, в множині ж вживається форма THESE, тобто ЦІ


jordan23323

these skirts - видало що це невірно


stephanco

Артикиль "the" можна вживати в множині??? Хіба не правильніше буде "These skirts"???? Тому що саме переклад "Ці спідниці" програма вважає правильним, тому і форма інша поинна бути. Хіба ні?


Nordry

Цікаво, а що, по-Вашому, заважає вживати артикль "the" у множині? :) Стосовно неозначеного артиклю "а" все зрозуміло: походження від слова "one" не дає. А от у означеного артикля таких обмежень ніколи не було. Не пошкодуйте часу - зазирніть у тему артиклі, іноді це корисно навіть тим, хто добре знає англійську :)


Ninyusha

Не має варіанту спідниці,лише в однині

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати