"The men drink."

Переклад:Ці чоловіки п'ють.

December 24, 2014

21 коментар


AlexanderUkraine

Можливо првильно було б These men drink?

January 28, 2016

englishman_09

Я теж це помітив. The перед множиною? Ні) не думаю

February 24, 2016

Nordry

Обидва варіанти у цьому випадку правильні.

April 14, 2018

AKli417531
May 27, 2018

vovakondrat77

Є такий сайт google, де можна зробити пошук "вимова man men" і найти багато посилань, наприклад це.

December 25, 2014

VitaliyAn

спасибі за допомогу

December 25, 2014

vovakondrat77

Будь ласка.

December 29, 2014

OxVW7

Чому чоловіки, якщо однина?

March 18, 2018

CKig9

Зрозумійте є слово "man" і "men" ось якраз "men" це множина. І якщо вам тяжко це запам'ятати візьміт слово "more"(багато) і передостання буква є у слові "men" тобто чоловіки)

May 12, 2018

ser-ts

Мені теж важко розрізнити на слух ці два слова (man & men). Дайте пораду.

July 19, 2015

Nordry

У 99,9% випадків ці слова вживаються не поодинці, а у складі речень і у такому випадку їх розрізнити дуже легко: для цього потрібно орієнтуватись не на саме звучання "man" і "men" (з цим дійсно можуть виникнути складнощі :)), а на закінчення дієслова, яке з ними йде: для "man" воно матиме закінчення "-s", а для "men" такого закінчення не буде :) (такий підхід також працює для всіх інших слів-вийнятків для множини і однини ;))

April 14, 2018

lytvoles

Є гарне відео на цю тему від носія мови https://youtu.be/Q_cc80E_abc

September 7, 2018

wbFP2

These men drink. Чи не так ???

January 12, 2017

NickUnik

Ось що написав я: "ці чоловіки п"ють"... Не пропустило

December 13, 2017

Sandra129948

Дякую за програму програма шикарна

April 11, 2018

SgMA13

Зробили брекети і захотіла вивчати англійську дійшла до цього уроку і довго повторила тому що я тепер шипиляю і дуолінго не приймає шипелянь

February 4, 2019

bogdanovych1976

ці мужчини п'ють - не помилка

February 24, 2016

DimaRozhin

Man чи men як їх розрізнити

June 2, 2018

pTne15

The men drink

October 24, 2018

pTne15

Правильно the men drink

October 24, 2018

Tatiana38015

Я написала правельно а воно мені пише що це не правильно і в цій червоній табличці таксамо написено

December 29, 2018

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.