1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The men drink."

"The men drink."

Переклад:Ці чоловіки п'ють.

December 24, 2014

24 коментарі


AlexanderUkraine

Можливо првильно було б These men drink?


englishman_09

Я теж це помітив. The перед множиною? Ні) не думаю


Kaminari_Okami

Обидва варіанти у цьому випадку правильні.


vovakondrat77

Є такий сайт google, де можна зробити пошук "вимова man men" і найти багато посилань, наприклад це.


VitaliyAn

спасибі за допомогу


OxVW7

Чому чоловіки, якщо однина?


CKig9

Зрозумійте є слово "man" і "men" ось якраз "men" це множина. І якщо вам тяжко це запам'ятати візьміт слово "more"(багато) і передостання буква є у слові "men" тобто чоловіки)


ser-ts

Мені теж важко розрізнити на слух ці два слова (man & men). Дайте пораду.


Kaminari_Okami

У 99,9% випадків ці слова вживаються не поодинці, а у складі речень і у такому випадку їх розрізнити дуже легко: для цього потрібно орієнтуватись не на саме звучання "man" і "men" (з цим дійсно можуть виникнути складнощі :)), а на закінчення дієслова, яке з ними йде: для "man" воно матиме закінчення "-s", а для "men" такого закінчення не буде :) (такий підхід також працює для всіх інших слів-вийнятків для множини і однини ;))


lytvol

Є гарне відео на цю тему від носія мови https://youtu.be/Q_cc80E_abc


wbFP2

These men drink. Чи не так ???


NickUnik

Ось що написав я: "ці чоловіки п"ють"... Не пропустило


Sandra129948

Дякую за програму програма шикарна


pTne15

Правильно the men drink


Tatiana38015

Я написала правельно а воно мені пише що це не правильно і в цій червоній табличці таксамо написено


SgMA13

Зробили брекети і захотіла вивчати англійську дійшла до цього уроку і довго повторила тому що я тепер шипиляю і дуолінго не приймає шипелянь


VitaliyAn

як розпізнати на слух слова man-чоловік і men - чоловіки? Яка різниця у вимові?


g4Mx3

У вимові різниці немає. Треба звертати увагу на дієслово: the man drinks - цей чололовік п'є, the men drink - ці чоловіки п'ють. Ось це (s) відіграє роль у значенні, а вимова однакова.


bogdanovych1976

ці мужчини п'ють - не помилка


DimaRozhin

Man чи men як їх розрізнити


OlegKoshelenko

Звучить як "the man drinks"

Пов'язані обговорення

Learn English in just 5 minutes a day. For free.