1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He fits in the car."

"He fits in the car."

Çeviri:O arabaya sığar.

December 24, 2014

29 Yorum


Duru410516

"Fits" anlasilmiyor ki


airsakarya

"he fits to the car" olsa anlam değişir mi acaba?


R.Corleone

(fit in) bir phrasal verb dür. bir şeyin içine sığma, yerleştirme anlamı verir.


has.durmaz

sanırım "o arabanın içine sığar " olarak düşünürsek to yerine in kullanmak daha doğru geliyor.


Can783211

He feeds in the car sandım


Betl711827

Ne diyorsun ben fats sandım...


fmarslan

o otomobile sığar neden kabul edilmiyor


A.Enes_H

"O arabaya oturur" cümlesi de olur. Bunun kabul edilmesi lazım. "fit" aynı zamanda oturmak anlamına gelmektedir.


merFarukTe908551

Fits aynı feets gibi gelyor. Yani bize fits yerine fiits sesi geliyor


HulyaCakka

o arabasina uygundur. yani sigar


farukcagsak

"o arabaya sığar" kabul etmedi? baş harfi büyük yazıp, cümle sonuna nokta koymak zorunda mıyız? yapmayın bu kadar yahu.


merFarukTe908551

Aynen öyle haklısın. İkincisinde benim de başıma geldi


Burakztrk464595

Illa the car mı gelecek


MasterMind591607

Herkez fit anlamis bi ben fat anladim


elif583166

Yanlışlıkşa cat oldu ama ağlıycam


Aelya892000

Fit dedi fits demedi :(


EnesSeha3

Valla ben sits yazdım.


Sinan227599

''o arabaya sigiyor'' neden olmuyor? ikisi de genel zaman ifadesi degil mi?


QFnZmu

Abi bu ne ya ne diyor ki anlasilmiyor


berra57559

Ya anlayamıyorum ben ilk başlarda kolaydı


Wizardingworld55

Fits değil fit diyor


muhammed2580

''Fits'' kelimesinden bir şey anlaşılamıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.