"Everyonewantstoavoidthevirus."

Çeviri:Herkes virüsten kaçınmak ister.

3 yıl önce

5 Yorum


yvzclp

Bunlar arasindaki fark nedir acaba? Everyone=everybody Someone=somebody Anyone=anybody Nothing=anything

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Nothing/anything arasında büyük farklar vardır, diğerleri arasında fark yoktur.

nothing her zaman "hiçbir şey" anlamına gelirken anything bazen "herhangi bir şey" anlamına da gelir. Nothing olan cümlede bir de not kullanılmaz, anything olan cümlede kullanılır, vs.

I didn't see anything = I saw nothing

3 yıl önce

benmiskin

"virüsten kaçınmayı herkes ister." bu olmaz mı?

3 yıl önce

mete1992

herkes virüsü engellemek ister bunu kabul etmedi ve daha bunu gibi bir çok saçmalık var bu sitede anlam veremediğim bir çok saçmalık bence siz ingilizce biliyorsunuz ama türkçeye çevirme işini çok dar bir yelpazeden almışşınız

2 yıl önce

Tprk_Trd

Herkes viruslerden korunmak ister de ayni amlama geliyor. Bir cumlenin sadece 1 anlami olmaz

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.