"I want to hate sugar."

Překlad:Chci nenávidět cukr.

December 24, 2014

18 komentářů


ooommmm

Tohle je snad nejvtipnější věta na kterou jsem zatím narazil :D

June 15, 2015

danpayda

Tohle american fakt rekne? Presne takhle?

August 3, 2015

kacenka9

o cukru jsem to jeste neslysela, ale jako anglicka veta mi to prijde zcela normalni. I want to hate you. V cestine by mozna byl lepsi preklad 'Rad bych nesnasel/nenavidel cukr'.

August 3, 2015

Filomena.Prvni

Ano souhlasím, daleko lépe by se zde hodil obrat "rád bych" či "chtěl bych". Bohužel v této úrovni se musíme spokojit s protivným "to want" - "chci". V češtině je ovšem slovo "nenávidět" dosti silný obrat, takže k cukru bych dala ono "nesnášet". Vlastně bych cizince spíše učila u "to hate" překlad "nesnášet".

February 13, 2018

Vladao

Asi by se to dalo česky říci lépe.

December 24, 2014

martin.sobolik

Tady jsem dal Přeskočit, neboť mi ten český překlad přišel jako nesmysl, ale fakt to tak je. :-D

January 11, 2015

Nemesis_NaR

"Chci nenávidět cukr, protože kvůli němu tloustnu, ale když on je tak dobrý!" :-D

January 11, 2015

Vladao

Příliž poetické ! V tomto tvaru jsem to ještě nikdy neslyšel.

January 11, 2015

LucinkaPalacinka

Obdivuji vaši denní řadu :D

May 7, 2017

Vladao

Mám kurz také v telefonu a tak mohu studovat neustále . . . . :-)

May 7, 2017

JanaHegrov

proč je špatně "přeji si nenávidět cukr?"

March 8, 2016

ooommmm

"want" znamená "chtít"

"přát si" je "wish".

March 9, 2016

JanaHegrov

want: chtít, přát si, žádat, potřebovat ...říká můj slovník a vaše nabídky překladu také

March 9, 2016

ooommmm

moje nabídky to nejsou :D já jsem jen obyčejný uživatel stejně jako Vy :) Nejsem žádný velký angličtinář, ale myslím, že se to běžně překládá, tak jak jsem říkal. Zkuste chvíli počkat, měl by odpovědět nějaký moderátor.

March 9, 2016

moridess

"Ja chci nenavidet cukr" to neuznalo.

October 20, 2017

MarcelaR836974

Cukr běžně návidím ..

November 22, 2017

Vladislav378442

Lépe česky je Chci cukr nenávidět. Nechápu proč neuznano?

November 25, 2017

petersu6

Dost nezmyselna veta, akych je v duolingu viac.

February 26, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.