Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"On jada wszystko oprócz mięsa."

Tłumaczenie:He eats anything but meat.

3 lata temu

8 komentarzy


Madzixx89

W tym zdaniu anything nie powinno być everything? Anything używany jest w zdaniach przeczących i pytaniach...

3 lata temu

zielona.R

Też myślę, że coś w tym zdaniu jest nie tak.

3 lata temu

Arrtikub

But jest przeczeniem, a w tym zdaniu nie ma przecinka, więc to zdanie jest przeczące. Anything i everything znaczy wszystko a gdybyś chciała użyć everything w tym zdaniu to po 'but' powinno być not albo gdzieś przecinek musiałby być wstawiony. Specem nie jestem, ale tyle z lekcji zapamiętałem.

3 lata temu

1984_Lucas

nie powinno być "except meat"??

3 lata temu

anironek

Without nie zalicza,dlaczego?

3 lata temu

Arrtikub

Bo to znaczy coś w stylu: On je wszystko bez mięsa, a sens w tych zdaniach już jest inny.

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

On je wszystko/cokolwiek, oprócz mięsa - He eats everything/anything but meat

2 miesiące temu

Marta221989
Marta221989

Też uważam, że powinno być everything zamiast anything.

4 miesiące temu