1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "How do you define success?"

"How do you define success?"

Çeviri:Sen başarıyı nasıl tanımlarsın?

December 25, 2014

20 Yorum


kkaattrreee

success oncesi the yok mu


bilgekaganylmz

Başarı belli bir başarı olmadığı için hayır


tesla02

Bence the success olmalı


Nazanasan

Define kelimesinin belirlemek anlami da var. Neden kabul edilmiyor


cagdasw

"Belli" bir başarıdan değil "başarı" kavramından bahsedildiği için 'the' yok. Bahsedilen başarı "belli bir şeyin başarısı" olsaydı 'the' gelecekti.


VolkanSaylan

"Sen başarıyı nasıl tarif edersin" dedim ve kabul edilmedi. "define" kelimesinin bir anlamı da "tarif etmek" ve "tanımlamak" la neredeyse eş anlamlı burada. Kabul edilmemesi tuhaf...


patroller

Sen nasıl başarıyı tanımlarsın? Deyince neden olmuyor?


bektasdogru

Cümle bir kere Türkçe'de yanlış. Nasılı başarıdan önce kullanırsan sıfat görevi görür.


MErenOktay

"Başarıyı nasıl tarif edersin" kabul olmalı mıydı acaba?


sewosnglc

Başarıyı nasıl tarif edersin cümleside uygun seçenek


john300597

"başarıyı nasıl tarif edersin" kabul etmedi ki etmeliydi. :/


grolkysdg

"Başarıyı nasıl tanımlıyorsunuz?" Neden kabul edilmedi?


qwertyali

to veya the yok başarıyı diyor bende bilirdim bu cümleyi kurmayı ama adam to the koymadı diye yazmadım.


incikin_

"define" (tanımlamak) fiilini İngilizcede "to" ile kullanmıyoruz. Sadece "define something".
"The" ise belli bir başarıyı kastetmediğimiz, genel olarak başarı kavramından bahsettiğimiz için kullanılmadı.
Veee sonuç "define success".


Resul-

Tanimin nasil basarili oldu. Nasil cevirilir ?


gngrergeze

Benim yazdigim ile ayni anlam


Simbiyot

"how do you define the success" the kelimesi olması gerekiyor sanırım. burada bir yanlışlık var.


Nevimztrka

Aksanlara dikkat ! Diye uyarı geliyor .. Telefon klavyesinde olmayan harfler sorun yaratıyor. . Mümkün olduğunca doğru yazmaya çalışıyorum. Bazen bu yüzden hatalı cevap kabul ediliyor. Şevkimiz kırılmasa iyi olur...


Deren801465

Sen nasıl başarıyı tanımlarsın niye ılmadı


Bulent-Ilgaz

"Başarıyı nasıl tanımlarsın" derken ikinci tekil şahsa söylediğin belli. O nedenle bu kalıp da kabul edilmeli.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.