"Iamnotaboy."

Переклад:Я не хлопець.

4 роки тому

19 коментарів


AliceDuma1

Я лише крапку не поставила, а воно вже неправильно неправильно!

3 роки тому

8A0C3

Jubghggggvvggy

1 рік тому

shkrjab
shkrjab

Ти вже мужик респект:DD

3 місяці тому

HyPE744821

Чому "я не є хлопець" помилка,а правильно-я не хлопець???

1 місяць тому

Serdiuk_Roman

Це вже не перший раз, коли з мобільного додатку проблеми при перекладі слова boy

2 роки тому

2E09

Я не хлопець а хто своєму другові говорив?(подрузі)

2 роки тому

Sola746310

Я не хлопець

1 рік тому

ledyjuliya

Дуже подобається ця гра!

1 рік тому

pMXs6

Просто напишіть я не хлопець

2 роки тому

0VEX1

Я є не хлопчик- неправильно. Чому?

3 роки тому

OlesiaRask

А ви в реальному житті так говорите?

3 роки тому

LINGVA-LEO

там немає бути є .тому що там не має the

3 роки тому

TastyNut

"The" це не "є". "Is" та "are" вживаються в значенні "є". А от "the" всього лише означальний артикль.

7 місяців тому

Vika142805

Тому що це дослівно перекладено!

5 місяців тому

VitaliyAn

чому незарахувало опечатку?

4 роки тому

Constantinum

Смію припустити тому, що для розробників проєкту важко передбачити ВСІ можливі опечатки.

З найліпшими побажаннями.

4 роки тому

ange261201

))

3 роки тому

wyRw1

Варто додати: хлопець, хлопчик, хлопак, хлопчак

3 роки тому

Emili26062006

хлопак, ні

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.