Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ce vom mânca noi?"

Traducere:What are we going to eat?

0
acum 3 ani

6 comentarii


Rocsalana3

de ce varianta "what we are going to eat" nu este corecta? multumesc

0
Răspundeacum 3 ani

Chugao
Chugao

Cand pui o intrebare, in special una care incepe cu what/how/when etc. trebuie sa schimbi locul subiectului cu cel al verbului auxiliar in propozitie. Corect este "What are we going to eat?".

0
Răspundeacum 2 ani

Alexia768474

Scuse Chugao dar eu nu am anteles nimic

0
Răspundeacum 1 an

octaviamaria10
octaviamaria10

Întotdeauna, în limba engleză, la forma interogativă (întrebare), se face inversarea subiectului cu verbul. Atenție și la scrierea în limba română: se scrie cu î din i la începutul și la sfârșitul cuvântului, deci corect este: înțeles.

0
Răspundecu 8 luni în urmă

Tania917892

De ce nu merge will?!

0
Răspundeacum 2 ani

octaviamaria10
octaviamaria10

Merge și cu will (chiar și cu shall, la pers I).

0
Răspundecu 8 luni în urmă