"Ce vom mânca noi?"

Traducere:What are we going to eat?

December 25, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


Rocsalana3

de ce varianta "what we are going to eat" nu este corecta? multumesc


[utilizator dezactivat]

    Cand pui o intrebare, in special una care incepe cu what/how/when etc. trebuie sa schimbi locul subiectului cu cel al verbului auxiliar in propozitie. Corect este "What are we going to eat?".


Alexia768474

    Scuse Chugao dar eu nu am anteles nimic


octaviamaria10

    Întotdeauna, în limba engleză, la forma interogativă (întrebare), se face inversarea subiectului cu verbul. Atenție și la scrierea în limba română: se scrie cu î din i la începutul și la sfârșitul cuvântului, deci corect este: înțeles.


Tania917892

    De ce nu merge will?!


octaviamaria10

    Merge și cu will (chiar și cu shall, la pers I).

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.