1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ce vom mânca noi?"

"Ce vom mânca noi?"

Traducere:What are we going to eat?

December 25, 2014

6 comentarii


Rocsalana3

de ce varianta "what we are going to eat" nu este corecta? multumesc


Chugao

Cand pui o intrebare, in special una care incepe cu what/how/when etc. trebuie sa schimbi locul subiectului cu cel al verbului auxiliar in propozitie. Corect este "What are we going to eat?".


Alexia768474

Scuse Chugao dar eu nu am anteles nimic


octaviamaria10

Întotdeauna, în limba engleză, la forma interogativă (întrebare), se face inversarea subiectului cu verbul. Atenție și la scrierea în limba română: se scrie cu î din i la începutul și la sfârșitul cuvântului, deci corect este: înțeles.


Tania917892

De ce nu merge will?!


octaviamaria10

Merge și cu will (chiar și cu shall, la pers I).

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.