Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"In the sugar"

Traducere:În zahăr

acum 3 ani

13 comentarii


paladan3

the nu aste doar articulatul cuvantului ci il nominalizeaza (particula the face trimitere la ACEL lucru)

acum 3 ani

RenePopescu

multumim pentru raspuns :)

acum 3 ani

10November

Nu inteleg de ce scrie "the sugar" si in traducere imi da "zahar".Doar e articolul "the"!

acum 3 ani

.iceflower

Mda, nici eu nu prea inteleg :( poate ne raspunde cineva mai stiutor :), Asa o fi expresia?!?!?

acum 3 ani

calin839058

Expresia care s-ar traduce in romana ar fi zaharul (the sugar)

acum 3 ani

vickyadriana

nici eu nu prea inteleg daca e folosit articolul THE practic ZAHAR ar fi articulat

acum 3 ani

ElizaConstantin

Vă mulțumesc foarte mult!:-)

acum 3 ani

ElizaConstantin

Am gresit la acest exercitiu numai din cauza ca ei au scris the

acum 3 ani

.iceflower

Si eu am patit acelasi lucru, dar dupa ce am primit explicatia de la paladan3

"the nu aste doar articulatul cuvantului ci il nominalizeaza (particula the face trimitere la ACEL lucru)" lucrurile au capatat sens :) Multumesc paladan3

acum 3 ani

GheorghiSt

Mie merge corect

acum 2 ani

Birzu.Rares

se aude "shiver".

acum 1 an

-MinYoonJi

ARMY

cu 10 luni în urmă

Gretuncik

hai sa jucam roblox numele meu e Teamermm

cu 10 luni în urmă