"In the sugar"

Traducere:În zahăr

December 25, 2014

13 comentarii
Această discuție este blocată.


paladan3

the nu aste doar articulatul cuvantului ci il nominalizeaza (particula the face trimitere la ACEL lucru)


RenePopescu

multumim pentru raspuns :)


10November

Nu inteleg de ce scrie "the sugar" si in traducere imi da "zahar".Doar e articolul "the"!


.iceflower

Mda, nici eu nu prea inteleg :( poate ne raspunde cineva mai stiutor :), Asa o fi expresia?!?!?


calin839058

Expresia care s-ar traduce in romana ar fi zaharul (the sugar)


vickyadriana

nici eu nu prea inteleg daca e folosit articolul THE practic ZAHAR ar fi articulat


elizaconstantin

Vă mulțumesc foarte mult!:-)


elizaconstantin

Am gresit la acest exercitiu numai din cauza ca ei au scris the


.iceflower

Si eu am patit acelasi lucru, dar dupa ce am primit explicatia de la paladan3

"the nu aste doar articulatul cuvantului ci il nominalizeaza (particula the face trimitere la ACEL lucru)" lucrurile au capatat sens :) Multumesc paladan3


Birzu.Rares

se aude "shiver".


Gretuncik

hai sa jucam roblox numele meu e Teamermm

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.