1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Your girl plays."

"Your girl plays."

Μετάφραση:Το κορίτσι σου παίζει.

December 25, 2014

10 σχόλια


mstrovila

το you δεν ειναι και εσυ και εσεις?!


Kwstas_0p19

Γενικα ναι αλλα εδω που κολλαει; Η προταση λεει Yours(δικο σου, δικο σας).


Kitrinos

Η κόρη σου παίζει, μου το έδειξε λάθος, ως σωστό έβγαλε το 'η κόρη σας παίζει' η πρώτη πρόταση, δεν ισχύει;


mstrovila

εει!!αυτο το ρωτησα κι εγω αλλα κανεις δεν μου απανταει!! τι παιζει?


Kwstas_0p19

Κορη στα αγγλικα ειναι daughter. Κοριτσι ειναι girl. Αρα, Το κοριτσι σου(your girl) παιζει(play-s)


lag_stella

η κόρη σου στα αγγλικά είναι "your daughter"


Xrystalla

το κορίτσι και όχι η κόρη


glavkos

Το Your girl εδώ μπορεί να σημαίνει 2 τινά: ή τη φίλη (girl friend) ή την κόρη κάποιου. Αυτό σημαίνει άλλωστε ότι είμαι το κορίτσι κάποιου (είμαι η κόρη του ή η φιλενάδα του). Επομένως είναι σωστό.


LadyBug442694

Έχει πρόβλημα το ηχείο? Ότι λέω το θεωρεί σωστό..


TTroK6VC

Your girl plays. What is the wrong?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.