Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Your girl plays."

Μετάφραση:Το κορίτσι σου παίζει.

0
πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


mstrovila

το you δεν ειναι και εσυ και εσεις?!

4
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Kitrinos
Kitrinos

Η κόρη σου παίζει, μου το έδειξε λάθος, ως σωστό έβγαλε το 'η κόρη σας παίζει' η πρώτη πρόταση, δεν ισχύει;

2
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

mstrovila

εει!!αυτο το ρωτησα κι εγω αλλα κανεις δεν μου απανταει!! τι παιζει?

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Xrystalla

το κορίτσι και όχι η κόρη

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Το Your girl εδώ μπορεί να σημαίνει 2 τινά: ή τη φίλη (girl friend) ή την κόρη κάποιου. Αυτό σημαίνει άλλωστε ότι είμαι το κορίτσι κάποιου (είμαι η κόρη του ή η φιλενάδα του). Επομένως είναι σωστό.

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

lag_stella

η κόρη σου στα αγγλικά είναι "your daughter"

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

LadyBug442694

Έχει πρόβλημα το ηχείο? Ότι λέω το θεωρεί σωστό..

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

TTroK6VC

Your girl plays. What is the wrong?

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο