"Your girl plays."

Μετάφραση:Το κορίτσι σου παίζει.

December 25, 2014

8 σχόλια


mstrovila

το you δεν ειναι και εσυ και εσεις?!

April 21, 2016

Kitrinos

Η κόρη σου παίζει, μου το έδειξε λάθος, ως σωστό έβγαλε το 'η κόρη σας παίζει' η πρώτη πρόταση, δεν ισχύει;

December 14, 2015

mstrovila

εει!!αυτο το ρωτησα κι εγω αλλα κανεις δεν μου απανταει!! τι παιζει?

April 21, 2016

Xrystalla

το κορίτσι και όχι η κόρη

December 25, 2014

glavkos

Το Your girl εδώ μπορεί να σημαίνει 2 τινά: ή τη φίλη (girl friend) ή την κόρη κάποιου. Αυτό σημαίνει άλλωστε ότι είμαι το κορίτσι κάποιου (είμαι η κόρη του ή η φιλενάδα του). Επομένως είναι σωστό.

December 28, 2014

lag_stella

η κόρη σου στα αγγλικά είναι "your daughter"

October 10, 2015

LadyBug442694

Έχει πρόβλημα το ηχείο? Ότι λέω το θεωρεί σωστό..

March 20, 2016

TTroK6VC

Your girl plays. What is the wrong?

July 3, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.