"Yourgirlplays."

Μετάφραση:Το κορίτσι σου παίζει.

πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


mstrovila

το you δεν ειναι και εσυ και εσεις?!

πριν από 2 χρόνια

Kitrinos
Kitrinos

Η κόρη σου παίζει, μου το έδειξε λάθος, ως σωστό έβγαλε το 'η κόρη σας παίζει' η πρώτη πρόταση, δεν ισχύει;

πριν από 3 χρόνια

mstrovila

εει!!αυτο το ρωτησα κι εγω αλλα κανεις δεν μου απανταει!! τι παιζει?

πριν από 2 χρόνια

Xrystalla

το κορίτσι και όχι η κόρη

πριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Το Your girl εδώ μπορεί να σημαίνει 2 τινά: ή τη φίλη (girl friend) ή την κόρη κάποιου. Αυτό σημαίνει άλλωστε ότι είμαι το κορίτσι κάποιου (είμαι η κόρη του ή η φιλενάδα του). Επομένως είναι σωστό.

πριν από 3 χρόνια

lag_stella

η κόρη σου στα αγγλικά είναι "your daughter"

πριν από 3 χρόνια

LadyBug442694

Έχει πρόβλημα το ηχείο? Ότι λέω το θεωρεί σωστό..

πριν από 2 χρόνια

TTroK6VC

Your girl plays. What is the wrong?

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.