1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She sees the towers."

"She sees the towers."

Çeviri:O kuleleri görür.

December 26, 2014

7 Yorum


Mrs.Puddin1

Toward diyor Tower çıkıyor >: (


buse826412

kız kuleleri görür dedim yanlış kabul etti bu ne ya ! doğru cevap o kuleleri görür (!)


selver998363

Bakıyor nedir ya hani şimdiki zaman


ykslemre

Neden o kuleleri görüyor değil de, o kuleleri görür?


EnginEs1

İng eki -yor anlamı katar. Butada geniş zaman kullanılmış ve see+s almış. O yüzden görür gibi bir cümle çıkıyor ortaya


Yigit_Karaca

O kuleleri izler neden kabul edilmiyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.