"Oni uwzględniają daty."

Tłumaczenie:They include the dates.

3 lata temu

5 komentarzy


Wierkaa

Dlaczego nie może być count ?

3 lata temu

xmoniczkax.567

Count znaczy liczyć.

3 lata temu

jankobill

Dlaczego nie może być"take"?

3 lata temu

wiki0051

Bo "take" znaczy "wez" i "wziac".

1 rok temu

jankobill

Nie tylko.Słowo 'take' ma bardzo wiele zastosowań.np.What size shoe does he takes-Jaki on ma rozmiar buta/ I have to take to something-muszę coś zrobić/ I can't take it!-Nie znoszę tego! itd.

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.