"Unde este pantoful tău stâng?"

Traducere:Where is your left shoe?

December 26, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


fantomitzah

Când ai adjective posesive, în engleză nu ai niciodată și articol (spui ”your shoe”, nu ”your the shoe”), iar în română ai întotdeauna substantivul articulat hotărât (spui ”pantoful tău”, nu ”pantof tău”).


Magdalena25119

De ce,, shoe left" nu este corect?


PatriciaPi597229

Apropo la papuc și la pantof se spune shoe

Iar la sliper e șlap

Credeți mă va rog este adevărat!!!!!


BejinariuB1

Acum o clipă am scris 'shoe'și mi_a consemnat greșeală! Vă jucați cu nervii noștri .


Maria625354

Raspundul meu a fost corect .

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.