Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Son tren zaten kalktı."

Çeviri:The last train has left already.

3 yıl önce

4 Yorum


wsynduo

...has(not) already(yet) left veya ...has(not) left already(yet) bu iki kullanım arasında fark var mıdır?

3 yıl önce

nabi71

"...has already left" ile "...has left already" her iki kullanım da doğru.

3 yıl önce

lhanYulug

last train has already gone olurmu

1 yıl önce

nabi71

Yerel ingilizce konuşanlar bizim gibi düşünmüyor. Buradaki "leave/left" kelimesini "terketti" gibi düşünürsen, belki mantıklarını anlayabilirsin...:)

1 yıl önce