"She speaks English."

Traducere:Ea vorbește engleză.

December 26, 2014

32 de comentarii
Această discuție este blocată.


Elena225827

Ma scazut pentru ca nu am folosit ș


MopsDrops

☄️Nu e adevarat


Anatolie5

Ce se intimpla? Eu am raspuns "Ea vorbeste engleza",dar imi raspunde:Alta traducere tot asa cum am scris.


calivobie

se si aude cuvantul Engleza


AnaMarioar

'She speaks Enghlis,este un cuvant usor.Cine nu l-ar stie? Acest cuvant este învatat chiar la gradinita. Toti stiu ce inseamna SHE,SPEAKS si ENGHLISH de ce cineva nu l-ar învata ?

PE TELEFON?


Mogly20

Ee cel mai bun duo lingo


catalinbadea

Are dublu spatiu la engleza


Ana857219

De ce se pune's' dacă este la singular?? Va rog spuneți.mi:-) :-)


daianavale7

SHE SPEAKS ENGLISH. La persoana a III-a, singular verbul mai primeste un "s". Verbul "A VORBI" in engleza se traduce " TO SPEAK". Subiectul in propozitia "Ea vorbeste engleza." este un pronume personal, persoana a III-a, nr. singular, deci automat predicatul( in cazul de fata fiind "vorbeste") va primi un "s". She +speak-s.=She speaks.=Ea vorbeste. Sper sa intelegi ce voiam sa-ti spun. Cred cam fost cat de cat explicita. Daca mai ai intrebari, te poti baza oricand pe mine. TINE MINTE: DOAR LA PERS. A III-A SING. PRIMESTE TERMINATIE. LA PLURAL NU PRIMESTE.


Leopluset

Are dreptate daian. Este vorba despre verb... nu numai stii.


Mara192008

La actiuni la she he it se pune s la sfarsit!!!! Ana eat(s). pt ca Ana e ea SHE The dog run(s). dog e acesta {cainele (acesta)}

Daca ai scrie -》She drink water in romana traducerea ar fi ea beau apa.

....


Mariaioana996

ei bine eu chiar daca am pus "s,, tot mia mers


Mariaioana996

si eu sunt buna la engleza nu doar tu


Mariaioana996

si eu sunt buna la engleza


Denisa_234.5

Ce se întâmplă, eu soun cuvintele corect, si el mi le da altfel..


AlexBanu1

Se aude ciudat english


Cojocaru_Andrei

se aude tare ciudat


marria15

Este foarte frumos! Va pup


Lerii1

dar daca scrii ea vorbeste pe engleza e corect nui asa


PlayAnderw

Ba nu mie imi merge verry goob


Dari38963

Mi.a zis ca e gresit pt ca am zis vb in loc se vorbeste


Andersogamess

Calculatorul e programat să ofere alte soluții corecte chiar dacă acele soluții sunt identice cu cele scrise de cursant. Am tradus: Ea vorbește engleză. Calculatorul semnalează că e corect, apoi îmi oferă o altă soluție corectă, identică cu răspunsul meu. Trebuie corectat.


cristina286226

Eu am scris ,,Ea vorbeste engleza" si imi raspunde: alta traducere: ,,ea vorbeste engleza."


iulia396018

Eu am scris "ea vorbeste engleza,, si mi a zis alta traducere:,,ea vorbeste engleza'' e ciudat


AnaMoraru14

Eu sunt buna la engleza doamna bufnita ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.