1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I like to meet new people."

"I like to meet new people."

Traducere:Mie îmi place să întâlnesc oameni noi.

December 26, 2014

22 de comentarii


PaulaRotari

Pai care dintre voi foloseste zilnic inversiunea dintre substantiv si adjectiv? Ex. Imi place sa vad frumoase femei, noi oameni, galbene flori etc. Probabil de aceea nu a fost acceptat raspunsul...


RianDaniil

Care e greseala daca raspunzi Imi place sa intalnesc noi oameni


sergiu.stephan

probabil nu e corect pentru ca atunci ar fi trebuit sa fie pus adjectivul 'new' inaintea substantivului


gustawsohn

Pai tocmai ca este inainte: "I like to meet new people", si totusi...(?!)


felix201467

Si eu am aceiasi intrebare?


biancamango

Eu am spus : ”Îmi place să cunosc oameni noi” și mi-a arâtat că este greșit. De ce?


nicoll359340

Raspunsul corect era "Mie imi place intalnesc oameni noi"


Viorel134051

de ce nu este corect si traducerea asta. Imi place sa cunosc oameni noi?


adrianstup2

Imi place sa intalnesc noi oameni..e la fel de corect..


_Love_kittens_

De ce nu e bine și "Mie îmi place să întâlnesc noi oameni"?


RaduRoua

Cineva nu mai corectează greşelile făcute.


RADUFI0

Rugamintesunt se acord cu restul colegilor cine ne poate explica


cocolino9

Deja e a treia oară când duolingo îmi dă gresit si eu am scris exact la fel cum zice ca e corect..


DitotDragos

doamne iar noi ameni era corect


dragusanunicolas

mie îmi place să întâlnesc noi oameni, ce are?


GabrielUSE4

fail again duolingo


Gabijugi371

Nu va stresați ca e normal aici. Doar ați văzut sugestiile lor sau traducerea,cum vreți sa spuneți, au numai greșeli sau lipsă. Acum ne mai învață și română.:)))


mihaigrigo781942

imi place sa intalnes noi oameni-cred ca ca este raspuns corect pe care nu mi-l accepta


sandupavel64

Ce tampenie, imi place, mie imi place , ce naiba, jubilam printre cuvinte.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.