Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"A child"

Vertaling:Een kind

2
3 jaar gelden

2 opmerkingen


Speedy_Pebbles

Als het woord begint met een medeklinker (a,e,i,o,u) moet je 'an' schrijven, en als het woord met een medeklinker (b, c, d, f, g, h, j, k, l, m, n, p, q, r, s, t, v, w, x, y, z) begint moet je 'a' schrijven. Dat is omdat als je bijvoorbeeld 'a apple' hebt, je het moeilijk uitspreekt. En als je 'an apple' hebt, spreek je het makkelijker uit. Of bijvoorbeeld 'an newspaper'. Dan spreek je het ook best moeilijk uit. Maar als je 'a newspaper' hebt, spreek je het veel makkelijker uit.

Snappen jullie het nu?

16
Reageer33 jaar gelden

MonaAlhoms

het antwoord is een kind

1
Reageer3 weken geleden

Speedy_Pebbles

Als het woord begint met een medeklinker (a,e,i,o,u) moet je 'an' schrijven, en als het woord met een medeklinker (b, c, d, f, g, h, j, k, l, m, n, p, q, r, s, t, v, w, x, y, z) begint moet je 'a' schrijven. Dat is omdat als je bijvoorbeeld 'a apple' hebt, je het moeilijk uitspreekt. En als je 'an apple' hebt, spreek je het makkelijker uit. Of bijvoorbeeld 'an newspaper'. Dan spreek je het ook best moeilijk uit. Maar als je 'a newspaper' hebt, spreek je het veel makkelijker uit.

Snappen jullie het nu?

16
Reageer33 jaar gelden

MonaAlhoms

het antwoord is een kind

1
Reageer3 weken geleden

Verwante discussies