"Annem evin içinde ayakkabılara izin vermez."

Çeviri:My mother does not allow shoes in the house.

3 yıl önce

6 Yorum


ardahatunoglu

"My mom does not allow shoes inside home." neden yanlis?

3 yıl önce

Onur304698

İn home olmasi lazim sanirim

1 yıl önce

MustafaVAR7

house la home arasında ne fark var ?

3 yıl önce

ardahatunoglu

House=ev home=birinin evi(birinin yuvası) anlamına geliyor.

3 yıl önce

SinemerifE

my mom not give any permission about shoes in house bu neden yanlış

1 yıl önce

Medcezir5

Allow yerine permission kullandım kabul etmedi...

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.