1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The vision is sharp."

"The vision is sharp."

Çeviri:Görüş keskin.

December 27, 2014

8 Yorum


cevdetbektas

vision anlamı görüş ve önsezi verilmiş neden önsezi kabul edilmedi

February 19, 2015

MeteUelkue

Vizyon keskindir de olamaz mi?

December 27, 2014

engin24

Vizyonu genistir denir keskin denmez cumleyi en uygun anlamli hale sokmamiz lazim

April 4, 2015

baris_akinci

Aynen

January 15, 2015

FatihGezic

Bu cümlede is Türkçe'de ki dir'in karşılığıdır ama yanlış kabul etti.

December 27, 2015

ErdemSubak

"görüntü keskin" de doğru cevap

March 18, 2016

brahimGndo2

Keskin görüş

June 19, 2017

yusufmirza9

Tam karsilamiyor...keskin bir gorus...yahut ..gorusu keskindir...

August 20, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.