1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I have not eaten today."

"I have not eaten today."

Переклад:Я не їв сьогодні.

December 27, 2014

9 коментарів


Xalava

Чи підходить варіант з "не поїв" ?


fanKarpaty

І чому "Я ще не їв сьогодні" невірна відповідь ? По-моєму це навпаки більше підходить до значення перфект часу, ніж ваш варіант: Я ще не їв сьогодні - я голодний (результат зараз) Я не їв сьогодні - просто я не їв сьогодні, може я і не збираюсь їсти


Constantinum

Диявол криється у деталях. Запропонований вами варіант з ("ще") буде мати вигляд I haven't eaten today yet. Саме наявність "yet" і дає - я не їв сьогодні, може я і не збираюсь їсти.

З найліпшими побажаннями.


comandos_lviv

Якщо перфект доконаний час, то мало б бути "Я не доїв сьогодні"?


Hs982

Будь ласка,напишіть, коли саме вкористовуємо дієслова із третьої колонки?( Eaten)


Fb8U1

У третій колонці розташовані неправильні дієслова у третій формі. Третя форма правильних дієслів утворюється додаванням до основи -ed. http://easy-english.com.ua/english-grammar/

Тут почитайте про доконані часи (Perfect). Саме у цих часах використовується третя форма дієслів, про яку Ви питаєте. Почитайте також про всі часи англійської мови, майже всі вони вивчаються в Дуолінго.

У концентрованому вигляді всі часові форми є у посібнику Драгункіна в таблиці на стор 100. До стор 120 ідуть пояснення до неї. Драгункін називає третю форму дієслів П.О. - Пассивное Определение, а -ing форму дієслів називає А.О. - Активное определение. http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

Користуйтесь різними джерелами інформації і успіх прийде до Вас.


RzKG6

Я написала: поїв, а не їв. Хіба це неправильно?


IgorDanyliuk

Підтримую. Це ж доконана форма - завершена дія


Igor138249

today вказує час коли відбувалась дія в минулому , чому не звичайний минулий час.????

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.