A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tíz hónapot tanul egy évben."

Fordítás:She studies ten months a year.

3 éve

5 hozzászólás


Ste8lla
Ste8lla

Az milyen hogy a learn igét nem fogadta el? :-/

3 éve

Peter421804

Learn: megtanulni (elsajatitani), study: tanulni (folyamatban). Nem azonos a jelentesuk.

2 éve

kecsek
kecsek

A ketttő nem ugyanazt jelenti, és a learn nem jó itt. Learn-ben az is benne van hogy a tanulásnak van eredménye, a study-ra ez nem feltétlen igaz. Itt meg inkább arra vonatkozik a mondat hogy évi 10 hónapot jár iskolába/tölt tanulással.

3 éve

novinapi

az hogy "she studies ten months out of a year " az miert nem jo?

3 éve

Harga
Harga

Nem így szokták mondani.

4 hónapja