"The turtles eat cheese."

Překlad:Ty želvy jedí sýr.

December 27, 2014

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


EvaFog

Želvy jí sýr.


Nemesis_NaR

Bohužel, ale správně česky je pouze "želvy jedí" či "želvy žerou". "Oni jí" se sice používá, ale je to hovorové. Kdyby se to uznávalo, tak bych pak já jako brnák měl právo přeložit "tram" jako "šalina", protože "tramvaj" přece nikdy neřeknu.


EvaFog

Děkuji za vysvětlení :-)


Leo285293

Zvířata žerou, nejí ani nejedí! Lidé jedí, pokud ale o nich někdo napíše, že žerou, je to hanlivé, protože žerou jako pra... jako zvěř! V Anglii nebo v USA TO NEPLATÍ ?


Vlastimil337

Veľa ľudí sa tu snaží trochu sa naučiť anglicky aj zo Slovenska. Tak sa mi zdá úbohé trvať na presnej češtine. Cieľom predsa nie je naučiť sa presnú spisovnú češtinu.


Jja437736

Stále špatně slyším vaši výslovnost, potřebuji anglickou!!


Olinka771468

Velice špatná výslovnost udělejte s tim něco.


Sue788062

Teraz je vyslovnost SUPER


mssK6

bohužel špatná výslovnost


Rychlonoka

Proč mi to neuznali : ji ???

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.