1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir kitap yazarım."

"Ben bir kitap yazarım."

Çeviri:I write a book.

December 27, 2014

8 Yorum


abankorkud

Yanlış

January 29, 2017

gokcesuboyraz

a neden koyuluyoki cok sacmaaa???

January 2, 2015

i.bilgen

Peki

January 19, 2015

AmrodEalarfalas

sence adam aynanda kaç kitap yazabilir

February 18, 2015

ogzcngdk

ingilizcede bir kitap anlamı katıyor, biz türkçede ben kitap yazıyorum dediğimizde yeterli oluyor ama ingilizcede bir tane olduğunu belirtmek lazım

February 19, 2015

AlvinOruc

a book - "bir kitap" , books - kitap. Yani burda bir değil daha fazla kitap anlamında.

April 15, 2016

melek_esma

bence a yı koymamalılar öyle değil mi ? Ama a ''bir'' demek o yüzden koymalıyız

February 23, 2015

selinderin00

I'm write a book neden olmuyor -,-

August 12, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.