"Bărbații beau apa."

Traducere:The men drink the water.

December 28, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


MirceaHort

în primul rând man e la singular și l-am greșit .Pluralul e men În al doilea rând water fiind substantiv cu înțeles deplin avea nevoie de articol hotărît


AnamariaSa965384

Este scris " apa" si atunci trebuie adăugat " the". Dacă era scris "apă " atunci era scris simplu fără " the"


sorin668540

Dc trebuie pus the la apa


EmmaCarson13

Deoarece in aceasta propozitie se vorbeste despre acea apa, adica: barbatii beau apa, se vorbeste despre acea apa pe care o beau barbatii. Fara the se spune atunci cand spui: a bottle of water. In aceasta propozitie nu se vorbeste despre acea apa, ci se vorbeste despre sticla cu apa.

Exemplu: The men drink the water. Exemplu fara the: A bottle of water.


Melania711369

Sorin668540 the water = apa water =apă

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.