"Eu am pantofii mei albi."

Traducere:I have my white shoes.

December 28, 2014

3 comentarii
Această discuție este blocată.


leooon2014

Dar de ce nu e corect ...I have my shoes white..?


fantomitzah

In engleza adjectivele (inclusiv cele posesive) se pun inaintea substantivelor.


Magdalena25119

Așa este! Se poate ține cont de faptul că unii dintre noi nu au avut tangență cu engleza, că o greșeala ca aceasta nu poate fi taxată si nu trebuie pedepsită persoana,pentru un lucru așa de marunt. Nu suntem la olimpiadă,vrem doar sa ne familiarizăm cu limba engleză și nu să devenim translatori.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.