1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am afraid of my enemies."

"I am afraid of my enemies."

Çeviri:Düşmanlarımdan korkuyorum.

December 28, 2014

20 Yorum


MuhammedAs15

Dusmanlarimin korkulariyim demek degil mi bu dogrusu i am afraid from my enemies olmucakmi


MeteUelkue

"Afraid of" bir kalıptır. To be afraid of=Bir şeyden korkmak Ayrıca bu kalıptan sonra gelen fiil "-ing" alır

"I am afraid of snakes." = "Yılanlardan korkarım."


samet4.5

"I am afraid of biting of spider" cümlesi doğru mu? Bi bakabilir misiniz?


Lisa_Jisoo

Örümcekten korkuyorum o


Lockhum

"I am afraid of biting by spider" demeniz cok daha dogru olacaktır. "-by" Tarafından anlamına gelir.

"I got kissed by Harry"-"Harry tarafından öpüldüm"


Lisa_Jisoo

Asıl soru korkmak scaring değilmi


lrunol

düşmanlarımın korkusuyum u nası inglizce yapıcaz peki yardımcı olur musunuz


BARIS_KARAMAN

"i am the fear of my enemies" şeklinde çevirmeye çalıştım.


VestelKatk

Bir türlü idrak edemiyorum şu ana dek genellikle hep geniş zaman kullandık nevarki nezaman ben geniş zaman kullansam kabul görmüyor ancak tersine program daima itina ile şimdiki zaman kullanmaya devam ediyor ben mı yakmışım yoksa program mı her ikisi doğru ise şayet yine program da problem var denilebilebilinir.


Handan368147

Our enemies düşmanlarımız. My enemies düşmanlarım


sytemre

" düşmanlarım konusunda endişeliyim " demenin neresi yanlış ? afraid korku endişe demek değilmi arkdaaş


[aktif olmayan kullanıcı]

    ''I am concerned about my enemies'' - ''Düşmanlarım konusunda endişeliyim''.

    Anlamlar tamamen farklı hem İngilizce'de,hem Türkçe'de.


EmirhanDoa7

    Düşmanlarımdan korkuyorum buyuk anne :-D


slh.mtl

    Burada neden am kullanılmıştır


Nisa1183

    ben tüm düşmanlarımdan korkarım. Niye olmuyorki.......?????


MehmetAliBey7733

    Düşmanlarımdan korkMuyorum yazdım kabul etti :)


MehmetAliBey7733

    Bu yazdığıma kim niye eksi puan verir anlamadım! Siiye ne gardaşş siye nee? Ben düşmanlarımdan korkmuyorum ve bu derste de doğrusu nasıl yazılıyor biliyorum. Hayret bi şey yaa :)


Beyza3158

    I afraid olmaz mı geniş zaman değil mi? am niye kullanılmış?


Duru789791

    Asla koydum diye niye yanlış biri lütfen açıklasın

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.