A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kié az ing?"

Fordítás:Whose is the shirt?

3 éve

5 hozzászólás


TomatoSalad

I hope "Whose shirt is this?" is correct too. It sounds more natural to my American ear than "Whose is the shirt?" Maybe it's a British thing. Can I imagine James Bond saying "Whose is the shirt?" Not really, but I think mostly because he would be too busy being shot at to care about little things like ownership of personal property.

3 éve

Spenotcsiga

A "Who has this shirt?" miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Mert az inkább azt jelenti, hogy "Kinél van ez az ing".

3 éve

Cseterics

Whose is that shirt? Ez miért nem jó? A "that" szó jelentése is "az"!

3 éve

JuditBondar
JuditBondar

Jelen esetben az "az" névelő, nem pedig mutató névmás. A "Whose is that shirt" azt jelenti hogy "Kié az az ing".

3 éve