1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am in debt to you."

"I am in debt to you."

Çeviri:Ben sana borçluyum.

December 28, 2014

16 Yorum


Baver3421

borç içinde olmaktan in galiba .D

September 21, 2016

HaydarKeel1

Yes borcun ıcınde olmak yanı ;)

January 17, 2019

yvzclp

In nasıl bi anlam katiyo?

December 28, 2014

Selcen_Ozturk

to be in debt: borçlu olmak

December 28, 2014

Lale188

Debt(isim):borç ,owe(fiil):borrçlu olmak

August 19, 2018

Berfin149823

Debt tek basina borç mu demek

July 18, 2017

Rumeysa787786

"Debt" şüphe diye biliyordum. Yoksa doubt mu

July 21, 2017

Ali.Baris

Doubt şüphe demek.

October 17, 2017

SeferSezer

I owe you: sana borçluyum demek. Bir çok dizide bir çok sahnede bu kullanıldı. Debt ile doubt kelimelerini karıştırıp senin adına endişeleniyorum yazdım.

March 20, 2018

smet903007

"I have debt to you" olsa bence iyi olurdu

July 22, 2018

onur458

Benim sana borçum var olurdu

May 6, 2019

Dilara924399

in debt kalıp mı yoksa tek başına da kullanılabilir mi ?

July 14, 2015

imthepalempress

Kalip

August 12, 2015

rehime19

Buradaki borc para mi yoksa manevi anlamda mi?

August 27, 2018

ItsAlexaMoon

maddi olarak

September 5, 2018

Juliakuniss

Dept =borç, in Dept =borç içinde

June 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.