1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men eat a strawberry."

"The men eat a strawberry."

Překlad:Muži jedí jahodu.

December 28, 2014

17 komentářů


Miroslavka-1

proč není akceptováno- muži jí jahodu?


Nemesis_NaR

Protože jediná spisovná varianta je "oni jedí". "Oni jí" se sice říká, ale je to hovorové a já to přirovnávám k tomu, že bych se pak jako brnák mohl dožadovat toho, aby mi byla uznána "šalina", protože "tramvaj" přece nikdy neřeknu...

28.12.2014


Miroslavka-1

Děkuju za vysvětlení. Rozumím tomu. Možná by neškodilo uznávat obě varianty-aby to nebylo za chybu-jen výstraha-jako např. překlep ve slově.


RadekKahk

Nema to byt ze jedi jahody? Zni to divne kdyz reknu ze jedi (jednu) jahodu


kacenka9

Asi to byla velka jahoda. Puvodni anglicka veta tam ma tu jahodu jednu, tak jsme to tak prelozili i do CJ. Nic moc jineho s tim delat nemuzeme.


Michaela821168

Při poslechu zní A jako THE. Nejspíš proto, že mluví dost rychle.


Ivo2770687

Ano, často to tak je slyšet. V pomalém je to dobře slyšet.


JiCajka

Proč říká "eats"???


ValaCZE

Tady v diskuzi určitě říká eat.


quincun

Proč je špatně oni muži jedí. To by spíše odpovídalo určitému členu.


Radim_skaut

Zadání: The men eat strawberry Moje odpověď: Ti muži jedí jahodu Správná odpověď: Muži jedí jahodu

Tak Duolingo halóóó? Teď jsem díky vám přišel o 100 gemů které jsem využil k legendární korunce


jiri305080

To ma byt ta zábavná angličtina jedí jí


Ivo2770687

Říká dohromady .... íd..... místo eat A... Pak to vyzní jako... the...!!


Noris995490

V klasické rychlé mluvě je zřetelně slyšet THE. Mělo by to být uznáno. Tyhle zbytečné chyby mě fakt vytáčí...

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.