Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The men read."

Tłumaczenie:Ci mężczyźni czytają.

3 lata temu

26 komentarzy


KristobalK

Jeden to "man"

3 lata temu

Jasminka963551

Men to wielu mężczyzn, a man to jeden mężczyzna =^.^=

2 lata temu

Gabio1995

"S" do czynności, wstawiamy przy osobach "he/she/it", dla całej reszty, jest normalnie; mAn - mężczyzna, mEn -mężczyźni. Patrząc na powyższe, skoro nie mamy "readS" - nie chodzi o "he" (mężczyzna - liczba pojedyncza), stąd łatwiej można określić, dlaczego właśnie men.

10 miesięcy temu

AleksKules

Poza tym w zdaniu ,, The men read " zabrakło albo ,,s" przy rzeczowniku men-S, albo przy czasowniku read-S . To zdanie zostało nie poprawnie skonstruowane. Aby zdanie było zgodne z rzekomo poprawną odpowiedzią powinno zawierać S przy słowie men.

10 miesięcy temu

Teczka1

Man to l.poj. a nie mn.

2 lata temu

Marika360092

Według mnie obie opcje są poprawne... Nie rozumiem dlaczego akurat ,,men". Wyjaśni ktoś?

1 rok temu

Caro521849

Ważne jest to czym sie sugerować, tj. czy dodać końcówkę -s i gdzie, przy czasowniku czy przy rzeczowniku skoro to 3-cia os. l.poj. w tym wypadku...i dlaczego... Mógłby mi to ktoś wyjaśnić?

7 miesięcy temu

Karol880818

To jest liczba mnoga "men" - mężczyźni

3 miesiące temu

wknpim3...

ale może być the man read mężczyzna czytał

1 miesiąc temu

ZdzisawKaw

Gdyby to był man, to byłaby to 3 osoba i mielibyśmy "He reads".

1 miesiąc temu

Jessica241691

Mento wielu mężczyzn

1 rok temu

Jacek67_

Jakieś jaja....

1 rok temu

Gosia66834

Nie można zaznaczyć dobrej odpowiedzi

1 rok temu

idolski96

Napisałam Faceci czytają i mi nie zaliczylo:'(

1 rok temu

MateuszJaz

Błąd. Jeszcze rego nie poprawili ???

1 rok temu

acyrzuk

Nie chodzi czy man czy men chodzi o to ze kazda z tych odpowiedzi jest poprawna.Kazda z 3.I ja mam sie nauczyc angielskiego tym programem.Podziekował nie skorzystam

2 lata temu

Aja699977

Nie mozna zaznaczyc dobrej pdpowiedzi

1 rok temu

ewo165564

Zle sz*ak

1 rok temu

acyrzuk

The woman read jest też poprawnie nie zrobilem bledu.Odinstalowac ten program

2 lata temu

mani1o

Jak była by liczba pojedyncza to na początku było by: "a" a jest "the"

1 rok temu

marek345

wydaje mi sie

2 lata temu

Etira

Wydaje mi się, że men to jeden mężczyzna.

3 lata temu

Diax4

Men to wielu mężczyzn

2 lata temu

Werka296075

Men to jeden mężczyzna

2 lata temu

Bojar3

Men to wielu menżczyzn a man to jeden mężczyzna

1 rok temu

Agni87

Potwierdzam

3 lata temu