"Her pants are orange."

Vertaling:Haar broek is oranje.

3 jaar gelden

5 opmerkingen


JHEdG

Ik heb gehoord dat "broek" in het Engels altijd pants is. Maar wat is dan het meervoud van broeken? Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt

3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Broeken in het Engels is ook pants.

Broeken in English are also pants.

3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

Voor het enkelvoud kan eventueel ook 'a pair of pants' gezegd worden (of 'a pair of trousers in Brits Engels).

3 jaar gelden

Lise878489

waarom kan het ook enkelvoud zijn er staat toch are

2 jaar gelden

Julie753966

omdat broek in het Engels meervoud is. Maar in het Nederlands is dit enkelvoud, maar het kan ook meervoud.

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.