1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Her pants are orange."

"Her pants are orange."

Vertaling:Haar broek is oranje.

December 28, 2014

9 opmerkingen


Lise878489

waarom kan het ook enkelvoud zijn er staat toch are


Julie753966

omdat broek in het Engels meervoud is. Maar in het Nederlands is dit enkelvoud, maar het kan ook meervoud.


JHEdG

Ik heb gehoord dat "broek" in het Engels altijd pants is. Maar wat is dan het meervoud van broeken? Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt


StefvanSchie

Broeken in het Engels is ook pants.

Broeken in English are also pants.


Lolkje2019

Raar en verwarrend


Dragonmagick

"Broek" in British English is "trousers" and "pants" (always plural) are underpants. Duo accepts "trousers" as a correct translation.

"Broek" in Brits Engels is "trousers" en "pants" (altijd meervoud) zijn onderbroeken. Duo accepteert "trousers" als een correcte vertaling.


Lenkvist

Voor het enkelvoud kan eventueel ook 'a pair of pants' gezegd worden (of 'a pair of trousers in Brits Engels).


qleo2005x

als pants broek is wat is dan broeken??


Lolkje2019

Pants is enkelvoud en meervoud

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.