1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She had called her friend."

"She had called her friend."

Çeviri:O, arkadaşını aramıştı.

December 28, 2014

6 Yorum


wsynduo

Ayni cumleyi kullanarak arkadasini cagirmisti anlamini saglayabilir miyiz


EmineAslan3

Peki "O arkadasini ariyormus" nasil denir?


Aleyna574172

"She was calling her friend" böyle olması gerek sanırım.


HasanAliGl

Arkadaş yerine dost yazdığımızda kabul etmemesi ne demek acaba


HasanAliGl

dost  1. Farsça İsim Sıfat  Sevilen, güvenilen, yakın arkadaş, gönüldaş, iyi görüşülen (kimse), düşman karşıtı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.