Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We wear shoes."

Çeviri:Biz ayakkabı giyeriz.

3 yıl önce

28 Yorum


AhmetYL

Biz ayakkabıları giyeriz yanlış olmamalı ayakkabının çoğulu da shoes değil mi

3 yıl önce

HumeyraKar1

Evet yaa "s" takısı var

2 yıl önce

gizem568392

evet öyle

2 yıl önce

ykZLdV

Ahmet YL doğru söylüyosun.Sana katılıyorum

10 ay önce

Tuana663968

Evet doğru aslında

3 ay önce

Tuana663968

Yani öyle "s" takısı var

3 ay önce

Aras146050

g

2 ay önce

KURT750372

Engeller kalksın gurubuma katilirsan sevinirim

1 ay önce

Crazy-Ali

Ulen zaten ayakkabı iki çift olduğu için otomatikman çogula giriyo

3 yıl önce

Jihazap

"Ayakkabı giyeriz" yazdığımda kabul etmedi. Saçma değil mi bu?

3 yıl önce

YamurKay

Bence sacma ayakkabı giyeriz de zaten biz kelimesini belirtir.

3 yıl önce

Belin418721

Bencede

2 yıl önce

Gkhan861736

Belki

2 yıl önce

PrincessofCA

Haklısın zaten "Ayakkabı giyeriz" cümlesindeki gizli özne "biz" dir ama demekki onu kabul etmiyor.

2 yıl önce

Aye792637

Aynen biraz uygulamnın gelişmesi gerek

2 yıl önce

SiriusBlack99

Bildirin düzeltirler

11 ay önce

IILKAYA

Hayır "Ayakkabı giyeriz" olucak ben öyle yaptım kabul eti.İstersen şikayet et bayrağa tıkla gerekeni yaz yeter

8 ay önce

Mucahitzk

Ayakkabilari giyeriz diyincede kabul etmedi

3 yıl önce

seftalilipankek

İlk başta hangisi ayakkabı diye sormuştu ve ayakkabı resminin altında shoe yazıyodu. Her halükarda yalnışlık var ayakkabı çoğul sayılmalı ben öyle düşünerek biz ayakkabıları giyeriz yazdım ama kabul etmedi

2 yıl önce

n-rahimi

İngilizcede zamirleri kullanmak zorundayiz yoksa cümle ayakta kalır mesela "wear shoes"

3 yıl önce

mervemervegur

Ayakkabılar cevabimi kabul etmelisiniz

2 yıl önce

sercanigma

Giyiniriz de olmaz mı?

2 yıl önce

Reyhan590688

Bencede olabilir♡

1 hafta önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

1 yıl önce

Sinem380649

Bazen algılamıyor bence

1 yıl önce

ykZLdV

We wear shoes dedim ama kabul etmedi.Oyunda bi sorun mu var?Birde dediklerimi algilamiyor.Arkadaslar sizde de boyle oluyor mu?

10 ay önce

Sefa703089

Oçları ayakkabıları yazmıyomu orda bi öle bi böle diyonuz

5 ay önce

KURT750372

Engeller kalksın gurubuna katilabilirmisiniz

1 ay önce