"Wewearshoes."

Çeviri:Biz ayakkabı giyeriz.

3 yıl önce

30 Yorum


https://www.duolingo.com/AhmetYL

Biz ayakkabıları giyeriz yanlış olmamalı ayakkabının çoğulu da shoes değil mi

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/HumeyraKar1

Evet yaa "s" takısı var

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/gizem568392

evet öyle

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/ykZLdV

Ahmet YL doğru söylüyosun.Sana katılıyorum

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Tuana663968

Evet doğru aslında

7 ay önce

https://www.duolingo.com/Tuana663968

Yani öyle "s" takısı var

7 ay önce

https://www.duolingo.com/HalilKvan1

doğru

1 hafta önce

https://www.duolingo.com/Crazy-Ali

Ulen zaten ayakkabı iki çift olduğu için otomatikman çogula giriyo

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/Jihazap

"Ayakkabı giyeriz" yazdığımda kabul etmedi. Saçma değil mi bu?

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/YamurKay

Bence sacma ayakkabı giyeriz de zaten biz kelimesini belirtir.

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/Belin418721

Bencede

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/Gkhan861736

Belki

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/PrincessofCA

Haklısın zaten "Ayakkabı giyeriz" cümlesindeki gizli özne "biz" dir ama demekki onu kabul etmiyor.

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/Aye792637

Aynen biraz uygulamnın gelişmesi gerek

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/SiriusBlack99

Bildirin düzeltirler

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/IILKAYA

Hayır "Ayakkabı giyeriz" olucak ben öyle yaptım kabul eti.İstersen şikayet et bayrağa tıkla gerekeni yaz yeter

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Mucahitzk

Ayakkabilari giyeriz diyincede kabul etmedi

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/seftalilipankek

İlk başta hangisi ayakkabı diye sormuştu ve ayakkabı resminin altında shoe yazıyodu. Her halükarda yalnışlık var ayakkabı çoğul sayılmalı ben öyle düşünerek biz ayakkabıları giyeriz yazdım ama kabul etmedi

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/n-rahimi

İngilizcede zamirleri kullanmak zorundayiz yoksa cümle ayakta kalır mesela "wear shoes"

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/sercanigma

Giyiniriz de olmaz mı?

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/Reyhan590688

Bencede olabilir♡

4 ay önce

https://www.duolingo.com/sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Sinem380649

Bazen algılamıyor bence

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/ykZLdV

We wear shoes dedim ama kabul etmedi.Oyunda bi sorun mu var?Birde dediklerimi algilamiyor.Arkadaslar sizde de boyle oluyor mu?

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Sefa703089

Oçları ayakkabıları yazmıyomu orda bi öle bi böle diyonuz

9 ay önce

https://www.duolingo.com/KURT750372

Engeller kalksın gurubuna katilabilirmisiniz

4 ay önce

https://www.duolingo.com/EmreEker16

Soruda hata olmalıdır eminim herkez ilk seferde cevaba bakmamışsa yanlış yapmıştır İyi günler

3 ay önce

https://www.duolingo.com/ALSEDEF1

Shoes ayakkabılar demek çoğul biz ayakkabıları giyeriz olmalıydı

2 ay önce

https://www.duolingo.com/asel110

Konustugumda algilanmiyor

1 ay önce

https://www.duolingo.com/BurinSevim

Yuuuu

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.