"لست رجلاً!"

الترجمة:I am not a man!

منذ 4 سنوات

7 تعليقات


HossamMousa

"لست رجلا " تتفهم بمعنيين !! انا لست رجل انت لست رجل المفروض الاجابة تكون الاتنين

منذ 4 سنوات

Mary_ah

تمت إضافة إجابتك. :)

منذ 4 سنوات

flp2all

لست رجلا هل تعني المتكلم أم المخاطب؟ I am not a man or You not a man

منذ 3 سنوات

AzizYazi

I am not a man هي الاجابة الصحيحة.
لأن you are not (an) man.
لاحظ ما بين القوسين an.
لو كان (a) سيكون صح

منذ 3 سنوات

razan123871

!!!!!

منذ 3 سنوات

Theprince.M

!!

منذ 3 سنوات

amira253200

الاجابة صحيحة لست رجلا بضم التاء و لما تكون بفتح التاء ستختلف الاجابة

منذ 3 سنوات
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.