"Taxa pe vânzare"

Traducere:The sales tax

December 29, 2014

14 comentarii
Această discuție este blocată.


Adelina694131

Voi cereti traducere pentru "vanzare" si considerati corect " sales".


George_RDK

Inițial și eu am crezut că e o scăpare, dar am verificat și e ca Duo. Toate sursele alternative de traducere (precum https://context.reverso.net/traducere/engleza-romana/sales+tax, dar și google translate) conduc la ”the sales tax”. Pare ciudat, dar se referă la mai multe taxe/impozite, de obicei cumulate.


LidiaG2

The sales= vanzarile


nechitavasil

The este pentru tax. The tax. The sales tax.


Gabriela269357

De ce sub cuvant este tradus sale si ca solutie corecta se da sales vanzare-sale corect bagati in ceata pe toti o sa raportez tot ce consider ca nu este corect revizuiti


FloareGude

Nu are rost sa mai scriu ca na ma ajuti


Gabriela269357

La tot ce am scris pana acum nu am primit un raspuns daca exista un administrator de comunicare macar sa raspunda. Prin comunicare se gasesc solutii.


Gabriela269357

Doua persoane mai jos au facut aceeasi remarca intre sale-vanzare si sales-vanzarile si raspuns corect este eronat. Ar trebui sa raspundeti oamenii sesizeaza aceste erori si nu vad un raspuns din partea celor care au facut acest curs.


the_maky

Why is mandatory needed "the" article here?


Vlad13Radu

Ai taxa (articulat)


WarsawWill

Nu este obligatoriu, și este mult mai comun să spunem "Sales tax" fără "the".


VirginiaSt942339

De ce nu ati cerut TAXELE ?


Gabriela269357

Fac un curs de engleza intensiv si foarte bun si constat aici pe Duolingo aveti multe multe erori din toate punctele de vedere si ce raportez sunt gresite aici la voi in acest curs din pacate.


mihaigrigo781942

Da este corect ,,sales,,pentru ca se refera la ,,taxa pe vanzari,, nu le poti defini ca fiind numai pentru un produs ci pe mai multe produse si atunci noi traducem ,,taxa pe vanzare ,,si se intelege ca aceasta taxa este pe mai multe produse

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.