"أنا أمشي وهي تمشي."

الترجمة:I walk and she walks.

December 29, 2014

11 تعليقًا


m2a1m2a1

ليه حرف ال s اضافت للبنت

August 6, 2015

ele.11_

She he زالاسم المفرد ياخدوا s

May 31, 2019

MohamedAboAli

iam walk and she walks

December 29, 2014

alnourmoha

اضافة sضمير يرجع للمؤنث

June 9, 2016

medo289769

لماذا ال ing ؟

July 19, 2016

SRGt

i am مينفعش علشان لو ترجمتها هتبقى انا اكون امشى هههه

August 16, 2016

fajer772350

ing للملكية

October 4, 2017

abdallah334083

مع he she it تضاف s للفعل

October 11, 2017

123456789oos

عند كتابة I am ليه تحسب أنها خطا

February 6, 2016

Mada.MA

مينفعش تجط am لان دا مضارع بسيط

June 11, 2016

0-0-0-0-0-mm

ليس في s؟؟؟

February 3, 2017
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.