A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You are not real!"

Fordítás:Nem vagy valóságos!

3 éve

5 hozzászólás


Spenotcsiga

Nem inkább a "Nincs igazad" kifejezés akar ez lenni? :) Persze szó szerint azt jelenti, hogy "nem vagy igazi". ( De ezt inkább egy robotnak mondanám :P )

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Nem, ez tényleg azt jelenti, hogy "Nem vagy igazi" vagy "Nem vagy valóságos"

3 éve

Spenotcsiga

Köszönöm, mintha középiskolából ragadt volna rajtam ez. Akkor elnézést.

3 éve

camael66

Nem vagy reális?

2 éve

Nagy-Timea

Nem vagy valós- miért nem jó?

1 éve