Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin çarşafların hangi renk?"

Çeviri:What color are your bedsheets?

3 yıl önce

6 Yorum


HakanAktas1

Soruda belli olmayan bir renge neden the koymaliyiz what is color of your sheets dedim olmadi.The harfi tarifinden benim kadar nefret eden yoktur sanirim

3 yıl önce

guneyozan

neden "is" değil de "are" ?

2 yıl önce

-hande-

neden "which colors" kullanamıyoruz?

1 yıl önce

KubilayKSE1

What is your bedsheets's color bunu yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

OzanTaybua

bedclothes da çarşaf demek neden kabul etmiyor?

3 yıl önce

DilsadeGngr

sonunda s olursa çoğul olur

2 yıl önce