"Personalul citește ziarul."

Traducere:The staff reads the newspaper.

December 29, 2014

4 comentarii
Această discuție este blocată.


JanRusu1

He, she, it reads...asa era explicat


call_me_toni__

Dece "personalul" care e la plural contine "reads" care se foloseste la singular ?!


Petruta974070

Nu înțeleg ! Folosesc verbul"a fi" la singular când spun personalul si la plural când spun poliția?


WarsawWill

De asemenea, este posibil:
"The staff read a newspaper"
(refuzat și raportat)

"Staff may be used as a plural noun to mean the members of a staff.
The staff are at a meeting."
https://www.learnersdictionary.com/definition/staff

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.