1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He fits in the bed."

"He fits in the bed."

Çeviri:O yatağa sığar.

December 29, 2014

8 Yorum


GuvenOZCAN

Neden to degil de in kullanilmis ?


Tam35rdem

''fits in'' kalıp olarak kullanılıyor sanırım.


paprisk_o.o

Buradaki "Fits in" de mi phrasal verbs'e giriyor?


bacio_

evet phrasal verb'dir ve bir şeyin içine sığmak anlamına gelir.


HulyaCakka

o yataga uygundur


CenkGencer

O yatağa sığıyor yazdım kabul etmedi illa ki O yatağa sığar yazmalıymışım


Ahsen284212

"Fits" 'i "uygun" olarak kullanmanın neresi yanlış ?


zeynepgkme2

fits normalde nöbet demek ben onun yatak nöbetleri yazdım ama anlamı öyledi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.