A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We walk along the water."

Fordítás:A víz mentén sétálunk.

3 éve

13 hozzászólás


hajnicsek

azt írtam: sétálunk a vízparton. Tisztában vagyok vele, hogy szó szerint nem ezt jelenti, de magyarul nem mondunk ilyet, hogy sétálunk a víz mentén

3 éve

budai.doc

No látod milyen hasznos ez a progi, olyat tanít meg veled, amire eddig nem is gondoltál.

3 éve

karak74

Gondoltál már arra, hogy fejen állva fokhagymát egyél baracklekvárral? Nem? Mert akkor tanuld meg! De hogy ennek hol lenne haszna, azt csak Te látod! Szerkesztve: Megjegyzem, a fokhagyma rendkívül egészséges! A baracklekvár is az, ha természetes anyagokból készült. A fejenállás pedig kifejezetten fejlesztőleg hat mind erőnlétileg, mind egyensúly-érzékelésben, de szerintem még jellem és önfegyelem formáló is lehet!

1 éve

LightmanHUN

Mi van, ha azt mondom, hogy tudsz úgy víz mentén sétálni, hogy az nem hagyományos értelemben vett vízpart is egyben? :) (ld. úszómedence)

3 éve

ErdlyiAtti2

Vannak dolgok az angolban amikor akkor sem magyarosíthatóak, ha megszakadunk mint a véres hurka. Ha film felirata, vagy irodalmi fordítás lenne, úgy szólna a megoldás, hogy a part mentén.

6 hónapja

sebestyn

nem két tt-vel irtam most ez a baj máskor betuket hagyok ki és aakor jo

2 éve

KatalinMeg

véletlenül egy t-vel írtam a mellett ( tudom, hogy két t ) és hibaként hozta . a telefonos változat sokkal engedékenyebb

2 éve

mezeiemese

Megyünk a víz mentén - nem fogadta el :(

3 éve

Voenskjall

Szerintem akkor lenne jó, ha a mondatban ''go'' lenne - megyünk, nem walk - sétálunk

3 éve

Balogdavid2

Végig megyünk a víz mentén miért nem okés?

2 éve

Tamas51

Mert, walk along és nem go along.

2 éve

Cicamica39

Legalább 3-4 mondatot úgy írtam le ahogy kell mégse fogadta el. Én is pontosan ezt írtam " a víz mentén sétálunk " mégse volt jó. Abba fogom hagyni, ha jól írom és pirosan hozza ki.

1 éve

karak74

Biztos, hogy nem volt elgépelés sem? Ha csak lehet, inkább nézd meg, nem valami technikai probléma van-e a háttérben. További jó tanulást, és szép napot!

1 éve