"Ea are apa."

Traducere:She has the water.

December 30, 2014

17 comentarii
Această discuție este blocată.


PatryCookie1511

Eu am scris SHE HAS WATER


marshmallo237163

Apa= water Apă=the water


Lumi130

Gresit! Articulat este APA (THE WATER) nearticulat este APĂ (WATER)


Oiramlol

E invers apa=The water și apă=water deștept o


Andreea369

Buna alegere ai ales si eu as face la fel


AndreeaHan13

She has the water


larisa678827

Iti zice raspunsul corect dupa ce gresesti


lenuta624660

eu am scris she has water


OnkelD

Is NO one going to answer WHY you need "The" ???


casian200

Pt ca apă = the water..... si apa =water


casian200

In english : because "the water" = apă BUT "water" = apa without the ă


DenisaGolo1

Apa~the water and Apă~water


DenisaGolo1

Daca nu stiati repetati capitolul un.Adica cuvinte de baza 1.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.