Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"It is a newspaper."

Překlad:To jsou noviny.

0
před 3 roky

7 komentářů


JosefDolecek

"Jsou to noviny." by mělo být také uznáno, ne?

1
Odpovědětpřed 1 rokem

Nemesis_NaR

Ano. Připomenu, že pro hlášení chybějících překladů slouží tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

0
Odpovědětpřed 1 rokem

JosefDolecek

Psalo mi to "pište česky", když jsem napsal "jsou to noviny" :) takže tam nebyla možnost "tato odpověď by měla být uznána"...

0
Odpovědětpřed 1 rokem

skymancz

Já bych odsouhlasil tohle jsou noviny

0
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To by tam ale muselo byt THIS is a newspaper. IT je jen a jen TO a jak vite, ze TO je tady, abyste na to mohl ukazat a rict 'tohle;?

7
Odpovědětpřed 3 roky

Ceeciliiaa

Proč ne "To je noviny"?

Díky!

0
Odpovědětpřed 2 roky

nueby
nueby
Mod

This free-standing "to" can mean he, she, it, they, this, that, these, and those. Noviny is a plural noun even if it is just one newspaper. (The sg. "novina" does not exist with this meaning.) That plural governs the verb: To jsou noviny; it could be one or more newspapers. A few more nouns like this are nůžky, dveře, kalhoty, šaty, and all kinds of words for underwear. They also take special numbers: jedny, dvoje, troje, čtvery, patery...

1
Odpovědětpřed 2 roky