"It is a newspaper."

Překlad:To jsou noviny.

před 3 roky

10 komentářů


JosefDolecek

"Jsou to noviny." by mělo být také uznáno, ne?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Ano. Připomenu, že pro hlášení chybějících překladů slouží tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 1 rokem

JosefDolecek

Psalo mi to "pište česky", když jsem napsal "jsou to noviny" :) takže tam nebyla možnost "tato odpověď by měla být uznána"...

před 1 rokem

Nikolulcov

Ano to by měli

před 1 měsícem

skymancz

Já bych odsouhlasil tohle jsou noviny

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To by tam ale muselo byt THIS is a newspaper. IT je jen a jen TO a jak vite, ze TO je tady, abyste na to mohl ukazat a rict 'tohle;?

před 3 roky

Ceeciliiaa

Proč ne "To je noviny"?

Díky!

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

This free-standing "to" can mean he, she, it, they, this, that, these, and those. Noviny is a plural noun even if it is just one newspaper. (The sg. "novina" does not exist with this meaning.) That plural governs the verb: To jsou noviny; it could be one or more newspapers. A few more nouns like this are nůžky, dveře, kalhoty, šaty, and all kinds of words for underwear. They also take special numbers: jedny, dvoje, troje, čtvery, patery...

před 2 roky

Ivana837312

to není pravda it is znamená to je. takže slovní spojení v angličtině není uvedeno správné

před 2 měsíci

Nikolulcov

Ja jsem napsala to jsou noviny ale ukazaalo mto chybu a pak tak se ukazalo ze to ma byt to jsou noviny !!

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.