"O onlara modeli gösterir."

Çeviri:He shows them the model.

3 yıl önce

12 Yorum


gokturk000

neden "she" değil de "it". cansız bir şey modeli nasıl gösterir. cümle açıklayıcı değil yada cevap yanlış

2 yıl önce

StellaMerlo

'It' kelimesi her şey olabilir. 'She' 'He' bunlar da olabilir.

2 yıl önce

fsm84

Burada to ne maksatla kullanılmıştır, bazan var bazan yok

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çoğu fiil şu şekilde kullanılır,

X [gives/shows/tells] Y to Z.

X [gives/shows/tells] Z Y.

burada X özne, Y nesne, Z de nesne ama olaydan direkt etkilenen nesne, genelde kişi. Yani "give that to me" ya da "give me that". Ama bu bütün fiiller için geçerli değil tabii ki, fiilleri yanlarına gelen edatlarla (in at on from of vs) öğrenmelisiniz

3 yıl önce

suleyman959029

he shows they model neden kabul etmedi..

3 yıl önce

ErKutsal

tesekkurler selcen hanim herzmanki gibi cok aciklayici olmus

3 yıl önce

yunusnazmi

"İşaret ediyor" manasında "indicate" kelimesini kullansak daha mantıklı olmazmıydı?

3 yıl önce

ozi987

burada the koymasak ne olur anlamı değişiyormu

3 yıl önce

ferdi48130

The koymazsan ( o onlara model gösterir) olur. The koyarsan ( o onlara modeli gösterir) olur. Bilinen belli olan şeylere türkcede ne deriz = model, tabak, cocuk, kitap, araba, ev= modeli, tabağı, cocuğu, kitabı, arabayı, evi gibi the bu işe yarıyor.

2 yıl önce

haknes

Bu soruya hangi cevabı verirsenin verin geçmiyor. Sistemde sorunmu var acaba?

2 yıl önce

ELF530053

she olması gerekiyor

1 yıl önce

CimbomluHatun

It ile başlayanı seçiyorum yanlış olduğunu gösteriyo diğerini seçiyorum it ile olanı seçtiğimi gösteriyor.bi problem var sanırım

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.