Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De dieren houden van families."

Vertaling:The animals like families.

0
3 jaar gelden

5 opmerkingen


NassreddineTaibi

Critter is toch dier

1
Reageer3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

"Animal" wordt vaker gebruikt. "Critter" is wellicht vergelijkbaar met "beestje" omdat het meestal met affectie gebruikt wordt.

3
Reageer3 jaar gelden

RsQuba

Ik ben het helemaal met je eens

3
Reageer3 jaar gelden

Johan570864

Like waneer likes

1
Reageer11 maanden geleden

lollypop06

Waarom is het enkelvoud van familie: "family" en het meervoud: "familie" Dat begrijp ik niet

0
Reageer3 jaar gelden