"Onlar neden o değişiklikleri istiyorlar?"

Çeviri:Why do they want those changes?

3 yıl önce

7 Yorum


DoaSarolu

"Why do they want to those changes?" dedim olmadı. Şu "to" olayını bir türlü anlamadım. Koyuyorum olmaması gerekiyodu diyor, koymuyorum olması gerekiyordu diyor. Neye göre araya "to" gelmesi gerekiyor?

1 yıl önce

alparslan06
alparslan06

"Want to" kullanımı başka bir işi yapmak isterseniz koyabilirsiniz. Örnek: I want to sleep, he want to marry her... (Bazen want to "Wanna" diye de söylenebilir ama yazılmaz). Kısacası Kullanımı [ Want to (Fiil)]

4 hafta önce

GoncaRabia

Neden those?

3 yıl önce

alparslan06
alparslan06

Çünkü, tekil bir şeyden bahsedilmiyor. "Changes" çoğuldur ve belirtmek için de That değil Those konur.

4 hafta önce

Preternatural

Değişiklikler çoğul olduğu için.

3 yıl önce

ElshanSafixanov

Burada "do"-ya neden ihtiyaç var?

3 yıl önce

_BuGRa_

Soru cümlesi. Şimdiki zaman. Want -ing eki almayan fiilerden.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.