Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar neden o değişiklikleri istiyorlar?"

Çeviri:Why do they want those changes?

3 yıl önce

5 Yorum


GoncaRabia

Neden those?

3 yıl önce

Preternatural

Değişiklikler çoğul olduğu için.

3 yıl önce

ElshanSafixanov

Burada "do"-ya neden ihtiyaç var?

2 yıl önce

_BuGRa_

Soru cümlesi. Şimdiki zaman. Want -ing eki almayan fiilerden.

11 ay önce

DoaSarolu

"Why do they want to those changes?" dedim olmadı. Şu "to" olayını bir türlü anlamadım. Koyuyorum olmaması gerekiyodu diyor, koymuyorum olması gerekiyordu diyor. Neye göre araya "to" gelmesi gerekiyor?

1 yıl önce