"Does he accept your answer?"

Fordítás:Elfogadja a válaszod?

December 30, 2014

10 hozzászólás


Horvathzoli

válaszod=válaszodat (légyszi tegyétek be ezt is, mert a "válaszodat" miatt buktam el)

December 30, 2014

Abenhakan

Igaz.

December 30, 2014

solyom16

Bejelentettem.

December 30, 2014

Rena60

a válaszodat is jó, mégis hibának jelzi...miért?

February 1, 2015

vi.hrvth

Nem. Nem fogadja el a válaszomat... ('válaszodat' még mindig nem jó)

April 10, 2015

St.Andrea

És még mindig nem fogadja el azt, hogy "válaszodat".

April 26, 2015

felejthetetlen

egyetértek az előttem szólóval (válaszod=válaszodat)

July 8, 2015

felejthetetlen

miért nem jó az a fordítás, hogy "elfogadja a válaszodat" ???

August 23, 2015

MarkDnielE

Nem fogadja el a válaszodat? Mért nem jó?

December 30, 2016

Harga

Mert az ellenkezőjét kérdezi: "Elfogadja a válaszodat?"

April 12, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.